עו"ד שי פניני

עו"ד שי פניני הוא הבעלים של משרד עורכי הדין שי פניני שבחיפה, בוגר אוניברסיטת חיפה במשפטים (L.L.B) ובעל תואר מוסמך מטעם אוניברסיטת חיפה (L.L.M) במשפט וטכנולוגיה. משרד עורכי הדין שי פניני מתמחה בתחומי הקמעונאות והמזון ודיני עבודה. עו"ד שי פניני מתמחה בייעוץ וליווי משפטי בתחום המשפט המסחרי ומספק ללקוחותיו יעוץ משפטי מבוסס שליטה, ידע ובקיאות בפרטי העניין בו הוא מטפל. משרד עורכי הדין שם לדגש את חשיבות הצרכים והאינטרסים המייחדים כל לקוח תוך חשיבה יצירתית ואסטרטגית ארוכת טווח. שי פניני ועורכי הדין שבמשרד מייצגים את לקוחותיהם בבתי המשפט השונים, בבית הדין הארצי לעבודה ואף בבית המשפט העליון.

שי פניני

עו"ד שי פניני

שי פניני – מועמד ליו"ר לשכת עורכי הדין מחוז חיפה פניני בן ה-37 המתמודד כיום לראש תפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין מחוז חיפה, מייצג את "הדור הבא" בכל הנוגע ללשכת עורכי הדין בעיר, לא רק מצד הגיל, אלא בעיקר מבחינת הגישה. עבורו, מטרתה של הלשכה היא בין היתר לסייע לאותם עורכי דין  מתחילים שכרגע עסוקים בהישרדות בתחום, במקום לזכות להזדמנויות הוגנות ומחשלות לפיתוח מקצועי והתקדמות. עו"ד שי פניני עומד בראש משרד עורכי דין ולו רזומה מרשים: התמחות ייחודית בענף קמעונאות המזון, ייצוג רשתות בבתי המשפט השונים לרבות בג"ץ, ונטילת חלק כמייצג של חברות קמעונאיות בוועדה בכנסת, לצד ייצוג וייעוץ ללקוחות נוספים. שי פניני דוגל בגישה חדשנית, שבסיסה הוא הנגשת לשכת עורכי הדין גם לצעירים ומתחילים בתחום, ולא רק לאותם מנוסים ו"מקורבים לצלחת". עו"ד שי פניני שואב השראה מתקופת ההתחשלות שלו כעורך דין צעיר אשר נכנס לתחום תחרותי וקשה, אולם לטענתו, הדרך הייתה הוגנת ומחשלת, שלא כמו בתקופה הנוכחית. לטענתו, תפקידה של לשכת עורכי הדין היא להיות בראש והראשונה ארגון המייצג את האינטרס הציבורי של חבריו, ולמעשה, לארגון אין זכות קיום ללא ציבור עורכי הדין, המתחילים והמנוסים כאחד. לכן, בין תפקידיה השונים של הלשכה, חייבים להיות שירותים מותאמים לעורכי דין צעירים המעוניינים להתניע ולקדם את הקריירה שלהם הלאה. כדי להגשים את החזון, עו"ד שי פניני מתכנן להעניק שירותים אישיים ומקצועיים לעורכי דין מתחילים, הכוללים  השתלמויות מקצועיות, סמינרים ומערך של אימון אישי שיינתן על ידי עורכי דין מנוסים ומומחים. כמו כן, שי פניני תומך ביוזמת עו"ד ציון אמיר הנוגעת לביטול דמי החבר לעורכי הדין בתחילת דרכם וקביעת שכר טרחה מחייב ומינמלי.

עו"ד שי פניני

עו"ד שי פניני

מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes

מטרנה בשיתוף פעולה עם עמותת ער"ן – מוקד לתמיכה רגשית עבור הורים

אייפון 15 – באתר פלאפון

 סמסונג גלקסי פולד 5 וגלקסי פליפ 5 – הסמטארטפונים המתקפלים החדשים מבית סמסונג

באחריותו המלאה של המשתמש לבצע בדיקות והשוואות נוספות ולקבל יעוץ מקצועי מתאים, במידת הצורך.מוסכם בזאת, כי ביחס למבצעים ו/או פרסומים עסקיים ככל שיהיו, אין באמור בהם משום יעוץ ו/או המלצה ו/או מתן חוות דעת.