ביטוח אבדן כושר עבודה בחברת ביטוח

20 בדצמבר 2018 Uncategorized, פנסיה

ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח למבוטח כי כאשר יקלע למצב בו הוא אינו מסוגל להמשיך לעבוד בתחום עיסוקו או בכל משלח יד סביר התואם את הניסיון שהוא צבר במהלך השנים או את ההשכלה שלו הוא יהיה זכאי לקבל קצבה חודשית.

:קיימים מספר סוגים של ביטוחי אובדן כושר עבודהביטוח פרטי לשכירים ועצמאים הכולל כיסוי ריסק (למקרה של מוות) וחיסכון חודשי קבוע לפרישה. לביטוח זה ניתן לרוב להוסיף רכיב הכולל כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה

 

  • ביטוח פרטי לשכירים ועצמאים הכולל כיסוי ריסק (למקרה של מוות) וחיסכון חודשי קבוע לפרישה. לביטוח זה ניתן לרוב להוסיף רכיב הכולל כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה
  • ביטוח מנהלים הכולל קצבת זקנה אשר הוסף לו רכיב ביטוחי המקנה כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה. לרוב נושאים בעלויות הביטוח גם העובד וגם המעביד באופן יחסי.
  • ביטוח קולקטיבי – מדובר בביטוח לקבוצות גדולות של אנשים לרוב נראה את זה כביטוח לעובדים באירגונים גדולים מאוד – הביטוח לא כולל רכיב פנסיוני אבל יכלול בדרך כלל כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה.

ביטוח מנהלים הכולל קצבת זקנה אשר הוסף לו רכיב ביטוחי המקנה כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה. לרוב נושאים בעלויות הביטוח גם העובד וגם המעביד באופן יחסי.

ביטוח קולקטיבי – מדובר בביטוח לקבוצות גדולות של אנשים לרוב נראה את זה כביטוח לעובדים באירגונים גדולים מאוד – הביטוח לא כולל רכיב פנסיוני אבל יכלול בדרך כלל כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה.

כאשר המבוטח נקלע למצב רפואי בו הוא אינו מסגול להמשיך להשתכר מעבודתו או עבודה התואמת את הניסיון וההשכלה שצבר עומדת בידו האפשרות לתבוע את חברת הביטוח. הגשת התביעה נעשיית בצירוף המסמכים הבאים: מסמכים רפואיים המעידים על מצבו של המבוטח , תלושי שכר ב – 12 החודשים שקדמו לתקופה בה נמצא המבוטח במצב של אובדן כושר עבודה.

במידה ומדובר בתאונת עבודה יש צורך גם בהגשת טופס דמי פגיעה בעבודה מביטוח לאומי ,  טופס 211.

איך מגישים תביעה בגין אובדן כושר עבודה?

במידה וקורה שהמבוטח עובר תאונה פתאומית בעבודה נהיה חולה במחלה קשה שפוגעת בצורה משמעותית בכושר העבודה שלו, עליו להגיש תביעת אובדן כושר עבודה בהתאם לנהלים הפרטניים של חברת הביטוח בה יש לו את הפוליסה ולהגיש לה את כל האישורים הנדרשים בשביל לקבל את דמי הביטוח המגיעים לו.

אם אתה מבוטח בביטוח פרטי  ונקלעת למצב של אובדן כושר עבודה, בחברת לבנת פורן – המרכז למימוש זכויות רפואיות עומדים לרשותך צוות מנוסה של רופאים ואנשי צוות המומחים למימוש זכויות רפואיות מול חברות הביטוח.

למידע נוסף בנוגע למימוש זכויות רפואיות במקרה של אובדן כושר עבודה

לדף הפייסבוק של לבנת פורן

 

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – כתבה באתר גלובס

באחריותו המלאה של המשתמש לבצע בדיקות והשוואות נוספות ולקבל יעוץ מקצועי מתאים, במידת הצורך.מוסכם בזאת, כי ביחס למבצעים ו/או פרסומים עסקיים ככל שיהיו, אין באמור בהם משום יעוץ ו/או המלצה ו/או מתן חוות דעת.