אין תאונות או תביעות? בקשו הנחה על הפוליסה החדשה

26 במאי 2015 חדשות ביטוח

לא תבעתם? בקשו הנחה!

ביטוחים שונים שאנשים רוכשים נועדו לבטח את מצבם הכלכלי במקרים כמו תאונות דרכים, תאונות אישיות, פגיעות שונות ברכב, בדירה ועוד. כל אדם רוכש פוליסות ביטוח שמתאימות לו ולתנאי החיים שלו, על מנת שלא להגיע למצב שבו נזק כלשהו גורם לו להוצאה כספית פתאומית ועצומה, שהוא אינו יכול לעמוד בה. הפרמיה החודשית המשולמת לחברות הביטוח מבטחת אותו, ומבטיחה לו מימון חלקי או מלא במקרה של תאונה או תקלה שמאפשרת הפעלה של הפוליסה.

גובה הפרמיה

כאשר רוכשים פוליסת ביטוח, חברת הביטוח מעריכה את הסיכון שבמהלך תקופת הביטוח היא אכן תצטרך לשלם למבוטח על מקרים של תאונות וכדומה. על פי ההערכות הללו, נקבע גובה הפרמיה של הביטוח, כך שככל שהסיכון גבוה יותר – כך הפרמיה גבוהה יותר. כך, למשל, אדם שכבר עבר פעם תאונת דרכים, או שרישיונו נשלל, יצטרך לשלם לחברת הביטוח פרמיה גבוהה יותר על ביטוח רכב, מאשר אדם שמעולם לא עבר תאונה. אדם בעל מחלה כרונית או אדם בעל הרגלים כמו עישון או צריכת אלכוהול, ישלמו יותר עבור ביטוח חיים או בריאות מאשר אנשים בריאים ללא הרגלים מסוכנים, וכן הלאה.

אין תאונות או תביעות? בקשו הנחה על הפוליסה החדשה

מרבית פוליסות הביטוח מתחדשות על בסיס שנתי. אם במהלך השנה לא תבעתם את חברת הביטוח, לא עברתם תאונות ולא גרמתם להוצאות של חברת הביטוח, יתכן שיהיה באפשרותכם לבקש הנחה על הפרמיה בשנה הבאה. במקרים רבים, חברות הביטוח מעריכות מחדש את הסיכון, ובראותן שהשנה החולפת עברה ללא תאונות ותקלות, הן עשויות להעריך את הסיכון כנמוך יותר, ולאפשר לכם לשלם פרמיה נמוכה יותר.

רץ ברשת:
יורם קראוס – על הקווים המשיקים בין ניהול חברה לבין טיפוס הרים

באחריותו המלאה של המשתמש לבצע בדיקות והשוואות נוספות ולקבל יעוץ מקצועי מתאים, במידת הצורך.מוסכם בזאת, כי ביחס למבצעים ו/או פרסומים עסקיים ככל שיהיו, אין באמור בהם משום יעוץ ו/או המלצה ו/או מתן חוות דעת.